Βοήθεια
ή επιλέξτε ένα θέμα που σας ενδιαφέρει και δείτε παρακάτω την απάντηση
ANSWEAR CLUB
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΚΩΔΙΚΟΙ ΕΚΠΤΩΣΗΣ
ΠΛΗΡΩΜΗ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
ANSWEAR CLUB
Για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα Αnsweαr club, απλά δημιουργήστε ένα λογαριασμό στο κατάστημα μας. Υπάρχουν πολλές επιλογές:
- στη δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας
- Επιλέξτε "Δημιουργία λογαριασμού" κατά την υποβολή μιας παραγγελίας
- Όταν ολοκληρωθεί η αγορά, η επιλογή "Δημιουργία λογαριασμού" εμφανίζεται στην κάτω πλευρά
Προς το παρόν, η έκπτωση υπολογίζεται συνεχώς. Ο μόνος τρόπος για να χάσετε την έκπτωση είναι να μην ακολουθήσετε τους κανόνες του καταστήματος.
Ναι, σας επιτρέπουμε να αλλάξετε την αξία από την οποία ξεκινάει ένα συγκεκριμένο όριο, αλλά αυτό δεν θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια των προνομίων που είχατε αποκτήσει προηγουμένως.
Τα δεδομένα θα ενημερώνονται μία φορά την ημέρα. Η αξία των παραγγελιών σας θα πιστωθεί με το ποσό των αγορών σας μετά την παρέλευση της περιόδου επιστροφής 30 ημερών για μια συγκεκριμένη παραγγελία.
Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ταυτόχρονα την έκπτωση που υπολογίζεται λόγω της συμμετοχής στο κατώτατο όριο Answear Club Silver, Gold ή Platinum και τους πόντους του Answear Club. Οι δύο αυτές εκπτώσεις δεν μπορούν να συνδυαστούν.
Η ετικέτα "Bonus" σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι δεν έχετε φτάσει ένα συγκεκριμένο όριο, σας ανταμείψαμε με μια επιπλέον σταθερή έκπτωση :)
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους που κερδίσατε για να πληρώσετε μερικώς για τις αγορές σας. Οι πόντοι Answear Club μειώνουν την αξία ενός προϊόντος με βάση την πρώτη βασική τιμή του. Με τους πόντους, μπορείτε να μειώσετε την αξία των προϊόντων στο 50% της αρχικής τιμής του. Για να χρησιμοποιήσετε τους πόντους στην παραγγελία σας, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι και να κάνετε κλικ στο "Answear Club" στο καλάθι αγορών σας.
Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους Πόντους Answear Club εάν:
- οι πόντοι δεν είναι ακόμη ενεργοί. Ενεργοποιούνται 30 ημέρες μετά την αγορά
- έχετε ήδη εισάγει έναν κωδικό έκπτωσης στο καλάθι αγορών σας
- εάν το προϊόν για το οποίο προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε πόντους έχει ηδη έκπτωση 50% της αρχικής τιμής του
Για τα μέλη του AnswearClub έχουμε ετοιμάσει ένα ειδικό μπόνους γενεθλίων. Την ημέρα πριν από τα εγγεγραμμένα γενέθλια, αποστέλλεται ένα μπόνους πρόσθετων "χρημάτων". Το μπόνους προστίθεται αυτόματα στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας. Ισχύει για 30 ημέρες και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πρέπει να κάνετε μια παραγγελία χρησιμοποιώντας τους πόντους AC.
Τα χρήματα είναι έτοιμα για χρήση ξανά 1 ημέρα μετά τη λήψη του email επιβεβαίωσης της παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης δεν είναι υποχρεωτική και εάν ο χρήστης δεν συμφωνεί να δώσει ημερομηνία γέννησης, δυστυχώς, πρέπει να αρνηθεί να συμμετάσχει. Δεν χρησιμοποιούμε τα δεδομένα που συλλέγονται για σκοπούς μάρκετινγκ, ούτε τα μεταφέρουμε σε τρίτους. Η ημερομηνία γέννησης χρησιμοποιείται από το ANSWEAR.com.cy μόνο για στατιστικούς σκοπούς και σας επιτρέπει να λαμβάνετε πόντους μπόνους για τα γενέθλιά σας.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεση σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00.
Οι σύμβουλοι μας είναι διαθέσιμοι τηλεφωνικά στο: +357 22032470 και μέσω e-mail: contact@answear.com.cy.
Ένας υπάλληλος του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορεί να παραγγείλει για λογαριασμό του πελάτη. Οι παραγγελίες γίνονται δεκτές μόνο ηλεκτρονικά, κάνοντας μία αγορά από την ιστοσελίδα www.answear.cy ή μέσω της εφαρμογής Answear για κινητά. Δείτε πώς να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας εδώ.
ΚΩΔΙΚΟΙ ΕΚΠΤΩΣΗΣ
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κωδικό έκπτωσης κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Οι εκπτώσεις δεν συνδυάζονται.
Ελέγξτε όλους τους φακέλους στο e-mail σας, μερικές φορές οι ειδοποιήσεις πηγαίνουν στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Επίσης, αναζητήστε στα μηνύματα σας για το "Answear". Εάν ο κωδικός σας εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +357 22032470 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο contact@answear.com.cy.
Βεβαιωθείτε ότι ο κωδικός έκπτωσης έχει πληκτρολογηθεί σωστά (χωρίς διαστήματα, ίδιους χαρακτήρες, κεφαλαία γράμματα). Επίσης, λάβετε υπόψην ότι ορισμένοι κωδικοί έκπτωσης έχουν περιορισμένη ημερομηνία ισχύος και λειτουργούν μόνο σε επιλεγμένα προϊόντα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο +357 22032470 ή στο e-mail contact@answear.com.cy. Οι υπάλληλοι μας θα ελέγξουν τους όρους του κωδικού για εσάς.
Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ταυτόχρονα κωδικό έκπτωσης και πόντους Answear Club κατά την υποβολή μιας παραγγελίας. Αυτές οι δύο εκπτώσεις δεν μπορούν να συνδυαστούν.
Φυσικά, είναι δυνατή η χρήση περισσότερων της μιας δωροκάρτας για την αγορά. Αυτό μπορεί να γίνει στο στάδιο της επιλογής του τρόπου πληρωμής. Αφού προσθέσετε την πρώτη κάρτα, μπορείτε να προσθέσετε άλλη μια.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση και την εγκυρότητά του ΕΔΩ>>.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Το ANSWEAR.com.cy προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
- online πληρωμή (επιλέγοντας αυτόν τον τρόπο πληρωμής, μπορείτε να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα)
- πληρωμή κατά την παραλαβή (επιλέγοντας αυτήν την επιλογή, η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παραλαβή μιας αποστολής με courier) με επιπλέον κόστος 1,30 ευρώ.
- σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να πληρώσετε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά. Ετσι, αποφεύγετε πρόσθετα έξοδα (τραπεζική προμήθεια) κατά την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας. Αυτό ισχύει στην περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, την οποία έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και θα βρείτε ένα σύνδεσμο για να πληρώσετε για την παραγγελία σας στο ιστορικό αγορών σας.
Η πληρωμή μπορεί επίσης να ολοκληρωθεί κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο πληρωμής στην ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβατε μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Υπάρχει ένας σύνδεσμος αφαίρεσης σε κάθε ενημερωτικό δελτίο. Φυσικά, μπορείτε πάντα να στείλετε ένα μήνυμα κατάργησης στο: contact@answear.com.cy
- Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δε βρίσκονται στο φάκελο SPAM.
- Βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Εάν η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι σωστή και τα μηνύματα δεν βρίσκονται στο φάκελο SPAM, επικοινωνήστε μαζί μας, σίγουρα θα σας βοηθήσουμε.
Για να διαγράψετε το λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@answear.com.cy ή μέσω τηλεφώνου στο +357 22032470.
Ο διαχειριστής του καταστήματος έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει το λογαριασμό του χρήστη σε περίπτωση παραβίασης των Κανονισμών. Εάν συμβεί αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και σίγουρα θα επιλύσουμε το ζήτημα.
Ο λογαριασμός σας ενδέχεται επίσης να αποκλειστεί ως αποτέλεσμα 20 αποτυχημένων προσπαθειών σύνδεσης στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κατά τη διάρκεια μιας συνεχιζόμενης απαγόρευσης, ο χρήστης θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με οδηγίες για το πώς να προχωρήσει για να ανακτήσει ξανα πρόσβαση στο λογαριασμό του.
- Ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους είναι μια λανθασμένη πληκτρολόγηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κωδικού πρόσβασης.
- Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;" που είναι διαθέσιμος στη σελίδα σύνδεσης. Ένας νέος, τυχαία δημιουργημένος κωδικός πρόσβασης θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε κατά την εγγραφή σας.
- Εάν δεν έχετε καταφέρει να συνδεθείτε παρά το σωστό κωδικό πρόσβασης - παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, σίγουρα θα σας βοηθήσουμε.
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Για τα sold-out προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: contact@answear.com.cy, ο σύμβουλος μας θα σας ενημερώσει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Χρησιμοποιήστε την επιλογή "Ειδοποίηστε με!" σε κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει.
Οι πίνακες μεγέθους παρουσιάζονται για τα περισσότερα προϊόντα. Ωστόσο, είναι ενδεικτικού χαρακτήρα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Αναζήτηση προϊόντος" κάτω από την περιγραφή του προϊόντος για να κάνετε πιο ακριβείς αγορές και να λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε προϊόν που σας ενδιαφέρει. Για κάθε ερώτημα που στέλνεται πριν από τις 10:00, θα λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες για τις διαστάσεις την ίδια μέρα.
Μπορείτε να το βρείτε:
- Χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας
- Χρησιμοποιώντας το κύριο μενού (στο επάνω μέρος της σελίδας) και επιλέγοντας συγκεκριμένες κατηγορίες
Επικοινωνήστε μαζί μας στο contact@answear.com.cy. Στη γραμμή θέματος του μηνύματος, πληκτρολογήστε τον αριθμό παραγγελίας σας και, στο σώμα, περιγράψτε τον τύπο της ζημιάς και επισυνάψτε φωτογραφίες του. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα λάβει το αίτημα σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας βρίσκονας μια λύση.
Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά και η εξωτερική συσκευασία εμφανίσει σημάδια ζημιάς εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής, αναφέρετε τη ζημιά στον μεταφορέα και κρατήστε τη συσκευασία.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Ο χρόνος παραλαβής διαρκεί από 5 έως 8 εργάσιμες από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας.
Εάν η αξία της παραγγελίας είναι ίση και άνω των 70 ευρώ (χωρίς τα μεταφορικά τέλη), το κόστος παράδοσης είναι δωρεάν.
Εάν η αξία της παραγγελίας είναι κάτω των 70 ευρώ, το κόστος παράδοσης είναι 9,90 ευρώ.
Σημείωση:
Αν η παραγγελία επιλεχθεί να πληρωθεί με αντικαταβολή τότε υπάρχει το επιπλέον κόστος του 1,30 ευρώ.
Πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας είναι διαθέσιμες στην καρτέλα "Ο λογαριασμός μου" (μόνο για εγγεγραμμένους χρήστες). Επιπλέον, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς ("παραγγελία σε εξέλιξη", "αποστολή" κλπ).
Επί του παρόντος, επιτρέπεται η παράδοση παραγγελιών μόνο τις εργάσιμες ημέρες.
Σε τέτοιες καταστάσεις, ο ισχυρισμός ενός κατεστραμμένου προϊόντος κατά τη μεταφορά είναι πιο δύσκολος, αλλά εφικτός. Εάν η αποστολή παραληφθεί χωρίς προηγούμενη επιθεώρηση, παρακαλούμε να επικαλεστείτε την αναφορά ζημιών εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής. Κατά την άφιξη του ταχυμεταφορέα, πρέπει να συντάξετε μαζί μια αναφορά για τη ζημιά, τονίζοντας προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες. Λάβετε υπόψην ότι το έγγραφο συμπληρώθηκε σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά. Επίσης, μάθετε ότι το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια συσκευασία στην οποία παραλήφθηκε για πρώτη φορά από τον ταχυμεταφορέα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τη θετική εξέταση του παραπόνου.
Φυσικά, αυτό είναι δυνατό, αλλά μόνο μέχρι το προϊόν να μην είναι ακόμα συσκευασμένο στην αποθήκη μας και να μην αποσταλεί με courier. Εάν η παραγγελία βρίσκεται στο στάδιο της "πραγματοποίησης", επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ή γράψτε μια ειδοποίηση για μετέπειτα παράδοση στο πεδίο "Σημειώσεις για την παραγγελία".
Οι παραγγελίες μπορούν να αναβληθούν έως και 7 ημέρες.
Οι ταχυμεταφορείς δεν υποχρεούνται να επικοινωνήσουν με τον παραλήπτη της αποστολής πριν από την παράδοση, επομένως δεν είμαστε σε θέση να το εγγυηθούμε. Αυτή είναι μια ατομική επιλογή του κούριερ, αλλά από την εμπειρία μπορούμε να πούμε ότι συνήθως ο κούριερ καλεί τον παραλήπτη πριν από την παράδοση (συνήθως νωρίς το πρωί της ίδιας ημέρας).
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα της Answear.
Δείτε πώς να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας εδώ.
- Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό με δύο τρόπους. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Ο λογαριασμός μου" στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας και στο "Δημιουργία λογαριασμού".
- Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κατά την αγορά μετά την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι.
Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε διεύθυνση αναγράφεται στο καλάθι αγορών. Στο βήμα πληροφορίες διεύθυνσης, επιλέξτε "Θέλω να εισάγω μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής".
Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ο συνεργάτης μας θα ελέγξει σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία σας και θα επιβεβαιώσει τη δυνατότητα πραγματοποίησης αλλαγών, π.χ. διεύθυνση παράδοσης ή παραλλαγή προϊόντος.
Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επεξεργαστείτε τα στοιχεία της παραγγελίας. Εκεί θα βρείτε ένα σύνδεσμο για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Η πληρωμή μπορεί επίσης να γίνει αφού κάνετε κλικ στο σύνδεσμο πληρωμής, ο οποίος βρίσκεται στην ειδοποίηση μέσω email, την οποία θα λάβετε στη διεύθυνση email σας μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@answear.com.cy επισυνάπτοντας την επιβεβαίωση πληρωμής στη διεύθυνση της εταιρείας. Θα διελευκάνουμε την κατάσταση το συντομότερο δυνατό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία όταν ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η υλοποίησή της, δηλαδή μέχρι να λάβετε το e-mail "Η παραγγελία σας μεταφέρθηκε στην αποθήκη μας". Εάν ο σύνδεσμος "Ακύρωση παραγγελίας" είναι ορατός δίπλα στην επιλεγμένη παραγγελία, είναι δυνατή η ακύρωση. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οπότε αν δεν τη δείτε στην παραγγελία σας, είναι πολύ αργά για να την ακυρώσετε μόνοι σας. Εάν έχετε αμφιβολίες, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο +357 22032470 ή στο e-mail: contact@answear.com.cy.
Οι ανταλλαγές στο Answear.cy δεν πραγματοποιούνται. Για να ανταλλάξετε ένα προϊόν πρέπει να επιστραφούν πρώτα τα προϊόντα σύμφωνα με την ισχύουσα διαδικασία απόσυρσης και έπειτα να τοποθετηθεί νέα ανεξάρτητη παραγγελία.
Προς το παρόν δεν προσφέρουμε αυτήν την επιλογή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Δυστυχώς η αλλαγή προιόντων δεν είναι εφικτή. Μπορείτε ωστόσο να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής και να προβείτε σε νέα παραγγελία του προϊόντος που επιθυμείτε.
Τα παράπονα εξετάζονται αμέσως, αλλά το αργότερο 21 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που έγινε η καταγγελία. Σε μια τέτοια περίπτωση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο: +357 22032470 και στο e-mail: contact@answear.com.cy.
Δικαιούστε να επιστρέψετε όλα τα ελλατωματικά προϊόντα που αγοράζονται από το κατάστημα σύμφωνα με τη σύμβαση για περίοδο 2 ετών από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τον νόμο της 30ής Μαΐου 2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος. Δείτε πώς εδώ.
1. Κατεβάστε τη φόρμα παραπόνου(κατεβάστε το αρχείο . PDF) - εκτυπώστε και συμπληρώστε την με ακρίβεια. Δυστυχώς, δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε ένα παράπονο χωρίς το συνημμένο έντυπο ή σε περίπτωση εσφαλμένης συμπλήρωσης του εγγράφου.
2. Εάν δεν έχετε εκτυπωτή, ετοιμάστε μια προσωπική περιγραφή του παραπόνου σας. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι παρόμοιο με τη φόρμα μας.
3. Στείλτε τα προιοντα μαζί με το έντυπο παραπόνου στην ακόλουθη διεύθυνση:
Answear.com.cy
Βάρκιζας 14, Λευκωσία 2033, Κύπρος
4. Τα παράπονα εξετάζονται εντός 21 ημερών κατ' ανώτατο όριο από την ημερομηνία παραλαβής του εκτιμώμενου προϊόντος.
5. Σε περίπτωση νόμιμου παραπόνου, τα κατεστραμμένα αγαθά θα επισκευαστούν ή θα ανταλλαχθούν με άλλο (πλήρη αξία) και αν αυτό δεν είναι δυνατό (π.χ. κανένα προϊόν σε απόθεμα) - θα επιστρέψουμε την τιμή του προϊόντος.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: Εάν στείλετε το ελλατωματικό προϊόν με δικά σας έξοδα, επιλέξτε μια ασφαλή μέθοδο παράδοσης, π.χ. χρησιμοποιήστε μια υπηρεσία ταχυμεταφοράς ή στείλτε ένα δέμα με επιβεβαίωση αποστολής.
Εάν έχετε πληρώσει για την παραγγελία με μετρητά κατά την παράδοση, θα μας δώσετε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού ώστε η επιστροφή χρημάτων να γίνει στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό.
Σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής, η επιστροφή θα γίνει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό / κάρτα με την οποία έγινε η συναλλαγή.
Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να πληρώσετε για την παραγγελία σας ηλεκτρονικά. Ετσι, αποφεύγετε πρόσθετα έξοδα (τραπεζική προμήθεια) κατά την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας.
Αυτό ισχύει στην περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας, την οποία έχετε πληρώσει με αντικαταβολή.
Εάν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δεν είναι ορατό στην καρτέλα “Επιστροφές”, το προϊόν ενδέχεται να μην πληρεί τις προϋποθέσεις για δωρεάν επιστροφή:
- ελέγξτε ότι η παραγγελία με το προϊόν έχει αξία ίση και άνω των 70 ευρώ (χωρίς τα μεταφορικά τέλη)
- στη συνέχεια, ελέγξτε ότι η ημερομηνία της επιστροφής δεν έχει λήξει. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα έως και 30 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της αποστολής
Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο +357 22032470 ή στείλτε μας εμαιλ στο contact@answear.com.cy.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του προϊόντος που επιστρέψατε συνδέοντας το λογαριασμό σας και επιλέγοντας την ενότητα Επιστροφή.
Κατά την επιβεβαίωση της επιστροφής θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω email στη διεύθυνση που καθορίζεται στην παραγγελία.
Ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στις παραδόσεις/επιστροφές λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών.
Η επιστροφή πληρωμής πραγματοποιείται εντός 5 έως 14 ημερών, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται από το νόμο. Εάν έχετε πληρώσει για την παραγγελία με μετρητά κατά την παραλαβή και μας δώσετε έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση της ηλεκτρονικής πληρωμής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό / κάρτα με την οποία έγινε η πρώτη συναλλαγή.
Τα εσώρουχα, όπως και κάθε άλλο προϊόν που προσφέρεται στο κατάστημα μας, μπορούν να επιστραφούν εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αποστολής. Λάβετε υπόψην ότι το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία και να περιέχει το κατάλληλο σετ ετικετών. Τα προιόντα δεν πρέπει να φέρουν ίχνη χρήσης.
Τοποθετήστε τη φόρμα επιστροφής μέσα στο δέμα σας.
Παρακαλούμε κολλήστε την αυτοκόλλητη ετικέτα που θα βρείτε στη φόρμα επιστροφής, στο εξωτερικό του δέματος σας.
H παραλαβή της επιστροφής σας από τον κούριερ γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε την ενότητα επιστροφής και ακολουθήστε τις οδηγίες.